Interní školení zaměstnanců: Řízení výkonnosti, Zpětná vazba managementu

Ilustrační obrázek na téma školení

Zákazník: Heidelberg Materials Digital Hub Brno, s.r.o.  
Služba: Interní školení zaměstnanců Řízení výkonnosti a Zpětná vazba managementu  
Datum: červen a říjen 2024   

1. Jaké výzvy nebo potřeby vás vedly k objednání školení u nás?  

Jako manažerský tým jsme hledali téma, které by bylo přínosné pro všechny, pomohlo nám sblížit se a zároveň posloužilo jako teambuilding, zejména s ohledem na nové kolegy v týmu. Školení na téma zpětné vazby jsme vybrali jako logické pokračování předchozího kurzu Řízení výkonnosti vedeného panem Krátkým, se kterým jsme byli spokojeni. 

Navíc jsme chtěli využít této příležitosti k tomu, abychom si jako tým poskytli strukturovanou a řízenou zpětnou vazbu, což jsme dosud neměli možnost udělat. Pro větší přínos jsme před školením sesbírali zpětnou vazbu i od našich podřízených, což nám během kurzu poskytlo komplexní materiál k práci. 

2. Jak byste zhodnotili průběh školení, včetně přípravy, obsahu a lektorského přístupu?  

Školení bylo pečlivě připravené. Lektor zajistil materiály, včetně strukturovaných formulářů pro sběr zpětné vazby, a uspořádal krátké workshopy: pro podřízené o otevřené zpětné vazbě a pro manažery o jejím efektivním získání. 

Celodenní školení mělo promyšlenou strukturu. Dopoledne jsme se věnovali poskytování a získávání zpětné vazby mezi manažery, odpoledne jsme pracovali s nasbíraným materiálem. Tempo bylo klidné, s dobře rozvrženými bloky, což nám umožnilo se zastavit, zamyslet a intenzivně se ponořit do tématu, což jsme velmi ocenili. 

3. Jaký konkrétní přínos školení mělo pro vaši firmu?  

Školení nám poskytlo velmi dobrou příležitost lépe se v týmu poznat a vzájemně se pochopit. Umožnilo každému z nás získat cenný pohled na sebe sama očima kolegů i členů vlastního týmu. Díky tomu jsme mohli zpracovat získané poznatky a rozhodnout se, jak je využít v profesním i osobním životě. 

4. Co vás na spolupráci s námi nejvíce potěšilo nebo překvapilo?  

Bylo skvělé, jak lektor dokázal jasně vysvětlit podřízeným, proč je zpětná vazba pro manažera důležitá. Díky tomu se zaměstnanci ochotně podělili o své poznatky a bylo vidět, že téma je skutečně zaujalo. Velmi nás také potěšila kvalitní příprava pracovních materiálů a profesionální vzhled brožur, se kterými jsme během školení pracovali.  

5. Doporučili byste naše školení dalším firmám? Pokud ano, proč?  

Ano, školení bychom určitě doporučili. Lektor skvěle vysvětlil důležitost zpětné vazby, což vedlo k otevřené a ochotné diskuzi mezi kolegy. Příprava materiálů byla na vysoké úrovni, což přispělo k plynulému průběhu školení. Tento přístup nejen posílil týmovou spolupráci a důvěru, ale také přinesl konkrétní a praktické výstupy, které lze využít jak v pracovním, tak osobním životě. 

V Brně, 06. 12. 2024  

Šárka Krobotová 

You might also be interested in

V říjnu 2024 se nám podařilo navázat novou etapu – stali jsme se členy Regionální hospodářské komory Brno (RHKB). Jde o významný krok, který otevírá prostor pro rozšířenou spolupráci, sdílení know-how a přidanou hodnotu pro všechny naše partnery i klienty.
Přečtěte si referenci na naše školení, které jsme uspořádali na základě požadavku zákazníka Heidelberg Material Hub. Jsme rádi, že můžeme pomáhat týmům při zlepšování se.
I kandidáti si vybírají svou budoucí firmu. Je to pro ně důležité a důvěra se začíná budovat od prvního kontaktu. Chcete předejít zbytečným zamítnutím ze strany kandidáta. Shrnuli jsme pro Vás to nejdůležitější.

Success stories

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Mi phasellus sed faucibus scelerisque suspendisse elementum integer maecenas. Neque quis molestie molestie leo aenean fusce. Sed eu tempor in risus. Integer varius nec morbi sollicitudin aliquam nibh dapibus et massa. Pretium cursus egestas pharetra vitae tortor risus.

Discover how together we can transform your organisation with the best talent on the market!

Discover the talent that really fits your needs. Get started today!